Wczesna nauka czytania


LSCDN zaprasza na spotkanie z Barbarą Tomalą-Chudzik na temat: "Wzbogacanie wiedzy zawodowej o nowe metody pracy. Wczesna nauka czytania metodą Jagody Cieszyńskiej oraz "Słucham i uczę się mówić"- metoda Elżbiety Wianeckiej".

20 kwietnia godz 16, SOSW nr 2 Lublin ul. Głuska 5

Wprowadzenie strategii komunikacji wspomagającej i alternatywnej.

   26 marca 2010 roku w Zakładzie Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego UMCS odbyło się spotkanie z Panią Agnieszką Pilch, Prezesem Stowarzyszenia na rzecz Propagowania Wspomagających Sposobów Porozumiewania się "Mówić Bez Słów", pedagogiem pracującym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zamościu.
   Tematem spotkania było: "Wprowadzenie strategii komunikacji wspomagającej i alternatywnej szansą na poprawę jakości porozumiewania się".

Fotorelacja

Uczestnicy spotkania odnaleźli odpowiedzi na następujące pytania:

Wielkanoc 2010

 
 
Niech Zmartwychwstanie Pańskie,
które niesie odrodzenie duchowe,
napełni wszystkich spokojem i wiarą,
da siłę w pokonywaniu trudności
i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość...

W imieniu Zarządu LO PTL życzę Państwu zdrowych,
pełnych radości , miłości i rodzinnego ciepła
Świąt Wielkiej Nocy – Ewa Opieka

Wprowadzenie strategii komunikacji wspomagającej

Zaproszenie

Zarząd Lubelskiego Oddziału PTL zaprasza 26.03. na godz.16.30 do Zakładu Logopedii (sala wykładowa) na spotkanie z p. Agnieszką Pilch, Prezesem Stowarzyszenia na rzecz Propagowania Wspomagających Sposobów Porozumiewania Się "Mówić Bez Słów", pedagogiem pracującym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zamościu.
Temat spotkania: "Wprowadzenie strategii komunikacji wspomagającej i alternatywnej szansą na poprawę jakości porozumiewania się".

Przewodnicząca Lubelskiego Oddziału PTL
mgr Ewa Opieka

Wpływ dysfunkcji na powstawanie wad zgryzu.

Sprawozdanie ze spotkania Lubelskiego Oddziału PTL w dniu 22.01.10 Temat spotkania: „Wpływ dysfunkcji na powstawanie wad zgryzu. Współczesne poglądy i nowoczesne metody leczenia”. Gościem spotkania była lek. stom. Agnieszka Lasota, ortodonta. Przybliżyła ona zebranym zagadnienia związane z wadami zgryzu u dzieci oraz sposobami ich korekty. Na początku omówiła etiologię wad zgryzu, odwołując się do najnowszej literatury w tym zakresie.

Fotorelacja

Dla potrzeb nauki wyodrębnia się trzy rodzaje czynników:


20142015

logop okl 42

okladka 41